elmo-users

Re: [elmo-users] sig_dashes

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] sig_dashes
Date: Mon, 05 May 2003 20:50:57 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> :> (odkryłem zile, genialny klon emacsa, i w nim to strasznie razi).
>
> Hehe, nie mówię że nie chciałbym napisać mikroklona zile dla
> elmo :) Może w Boże Ciało czy coś :)

Hm.  Bardzo przypomina ae.... bo tak się to chyba nazywało.  Takie coś
było jedynym edytorem podczas instalacji potato.  Mnie we wszystkich
klonach emacsa razi to, że nie działają te wszystkie usprawnienia,
które już sobie napisałem, i z których korzystam na codzień.

Najgorsze jest to jak wciskam w takim dżedzie, czy innym C-M-n, a on
piszczy zamiast przewinąć bufor w dół... i jakoś od razu się
zniechęcam.  Mam już taki automatyczny nawyk, że po starcie komputera
loguję się, odpalam emacsa, alt+f2, loguję się i cośtam robię.  A
potem już cały czas mogę używać emacsclient i to jest najbardziej
efektywne (jak dla mnie) rozwiązanie.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/