elmo-users

Re: [elmo-users]Czego najbardziej

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users]Czego najbardziej
Date: Sat, 14 Jun 2003 13:34:16 +0200

On Sat, 14 Jun 2003 13:26:05 +0200, rzyjontko wrote:
r> > no i najbardziej b - bounce. Bardzo często używam.
r>
r> A cóż to takiego?

Dostaję maila, który tak naprawdę nie powinien przyjśc do mnie,
ale do kogo innego. Ale nadawca był zbyt leniwy, albo nie znał
właściwego adresu, albo był święcie przeknany że to mail do mnie,
więc wysłał na mój adres. Bounce wysyła wiadomość gdzie trzeba
podając we From oryginalnego nadawcę, a nie mnie. To oszczędza
wyjaśniania w forwardowanym mailu co i jak.

W muttcie do tego służy b - szybko sprawnie i miło.

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.amnesty.org.pl