elmo-users

[elmo-users] NLS

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] NLS
Date: Sun, 17 Aug 2003 23:34:41 +0200

Chyba udało mi się zwalczyć NLSa.  Dzięki pomocy Krzysztofa Kotlengi,
który walczył z kompilacją na FreeBSD i dzięki odrobinie wytrwałości
udało mi się dobić do takiego stanu, że na moim komputerze kompiluje
się elmo po configure --with-included-gettext.  Jednocześnie znalazłem
małego buraczka w samym gettekście (a właściwie w makrze
AM_GNU_GETTEXT).

W przypakdu FreeBSD dochodzi jeszcze kwestia nieszczęsnego -pthread. I
tutaj zrobiłem małe obejście, ale nie jestem pewien, czy ono dobrze
działa bo to zależy od tego, co się wyświetla przy wykrywaniu systemu.
Jeśli jest to *-freebsd-*, to powinno działać.

Do listu załączam patcha.

rzyjontko