elmo-users

[elmo-users] 0.8.3

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] 0.8.3
Date: Tue, 16 Sep 2003 22:45:16 +0200

No więc jest już 0.8.3.  Można zasysać z savannah, albo
sourceforge'a.  Zawiera wszystkie poprawki, które udało mi się dzisiaj
zrobić.

Dodałem funkcje które ułatwiają ustawianie CC i BCC w wysyłanych
listach.  Nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę z tego, że to do tej
pory działało.  Nie wyświetlało się, ale jeśli ktoś dopisał przy
pisaniu listu CC, albo BCC, to działało to tak, jak powinno.  Mam
nadzieję, że teraz będzie to bardziej oczywiste.

Pole "To" zmienia się klawiszem 't', "Cc" - 'c', a "Bcc" - 'b'.

Wyświetlana jest też pełna nazwa programu pocztowego nadawcy.

Myślę, że powinno działać \r (choć u mnie ten list wyświetlał się
poprawnie nawet bez poprawki).

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/