elmo-users

[elmo-users] d³ugie odpalanie elmo, po odebran iu du¿ej wiadomo¶ci.

From: Krzysztof Gibas
Subject: [elmo-users] d³ugie odpalanie elmo, po odebran iu du¿ej wiadomo¶ci.
Date: Fri, 26 Sep 2003 20:26:33 +0200

plumk,

Zdarza mi się dostać na konto, maila z logami sesji ftp. Najczęściej
taki email ma wielkość około 400 - 500kb, około paru tyś. linijek, mniej
więcej w formacie:

Wed Jul 16 22:50:20 2003 0 gibas 189
/home/gibas/backup/root_dir/lib/modules/2.4.20-ck6/modules.usbmap b _ d r gibas
ftp 1 * c

I teraz problem. Odbieram maila, wychodze (najczęściej nie chce mi się po
prostu czekać, aż wyświetli się zawartość skrzynki). I teraz gdy od nowa
odpalę elmo muszę czekać około 2 minut, aż zobaczę zawartość swojej
skrzynki. Kiedyś dostałem jeszcze większego maila (ok. 800kb), ale w tym
wypadku nawet po 10 minutach nie zobaczyłem maili w skrzynce.

Obraz w ciÄ…gu tych paru minut, gdy nie widze skrzynki jest prawie identyczny
z widokiem zupełnie pustej skrzynki - tylko na dole, na belce poprawnie
wyświetla się ilośc maili.

Próba odczytu takiego maila najczęściej również kończy się dość dużym
opóźnieniem - ok. 30 sec.

maila (ok. 450kb) z racji rozmiarów nie wysyłam na grupę. za to spakowany
(ok.27kb) jest dostępny pod adresem:

http://gibas.org/sdas/elmo/bugs/1058476680.3950.groux.bz2

tym razem prawa plików sprawdziłem, więc od razu powinien link działać. :)

Rzyjontko masz jakiś pomysł? Czy u Was ten maila również tak długo się odpala?

Krzysiek.