Re: [O] [ANN] Convert Org-mode file to Source-code file

From: Eric Schulte
Subject: Re: [O] [ANN] Convert Org-mode file to Source-code file
Date: Thu, 20 Jun 2013 12:37:31 -0600

How does this differ from ":tangle yes :comments org"?

e.g.,

#+Property: tangle yes
#+Property: comments org

* This is the top

#+begin_src sh :shebang #!/bin/bash
  echo "##this file will cat itself"
  echo ""
#+end_src

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec
hendrerit tempor tellus. Donec pretium posuere tellus. Proin quam
nisl, tincidunt et, mattis eget, convallis nec, purus. Cum sociis
natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus
mus. Nulla posuere. Donec vitae dolor. Nullam tristique diam non
turpis. Cras placerat accumsan nulla. Nullam rutrum. Nam vestibulum
accumsan nisl.

| a       | table |
| in      | the   |
| tangled | file  |