gene-discuss

[Gene-discuss] sock

From: Harriot Fontenot
Subject: [Gene-discuss] sock
Date: Sat, 14 Oct 2006 20:31:56 -0400

Wellicht leuk voor een volgende studie: al lezend viel het me ook op dat Arjan gedurende zijn onderzoek kon putten uit een enorme poel van kennis, kunde en vaardigheden binnen de blogosphere. Het zwaartepunt van de toespraak moet op de Nederlandse rechtstaat liggen. Na iedere stem dient de machine een 'kassabonnetje' uit te spugen met daarop uitsluitend de dag, de lokatie en de uitgebrachte stem. Het zwaartepunt van de toespraak moet op de Nederlandse rechtstaat liggen. De stemcommissies hebben geen inzicht in wat er gebeurt. De bewegingsenergie wordt omgezet in electriciteit, waarmee het huis 's nachts wordt verlicht. Sinds de oprichting van de actiegroep volg ik de mailinglist, en ze hebben beslist een valide punt. De software is closed source, wat wil zeggen dat alleen Nedap precies weet wat het doet. De Continue Variabele Transmissie doseert de aandrijfkracht op bijzonder beschaafde wijze. Na iedere stem dient de machine een 'kassabonnetje' uit te spugen met daarop uitsluitend de dag, de lokatie en de uitgebrachte stem. Toen de auto met in graniet geschreven maten en verhoudingen op de tafel van de designers werd gelegd, konden die niet veel meer doen dan in een vloeiende lijn een dak op het onderstel schetsen.
Lees hun uitleg, die is uitstekend. Zou er iemand in de omgeving van meneer Cliteur hem even kunnen uitleggen dat het kerstfeest het feest is van de geboorte van Christus?
Een van de basisprincipes van democratische verkiezingen is immers dat ze controleerbaar verlopen, zonder dat traceerbaar is wie waarop gestemd heeft.
In dat half jaar is er ontzettend veel gebeurd. Ik vraag me af of Arjan zich dat bewust is, en ik vraag me bovendien af of die labeling wel terecht is.
Die punten raken de bedrijfsvoering en zijn daarom alleen voor intern gebruik.
Het zwaartepunt van de toespraak moet op de Nederlandse rechtstaat liggen.
Na iedere stem dient de machine een 'kassabonnetje' uit te spugen met daarop uitsluitend de dag, de lokatie en de uitgebrachte stem. Op de centrale display toont de Prius dat alleen de electromotor actief is: blokjes energie stromen van de electromotor naar de draaiende wielen.
Af en toe moet je de ruitenwissers gebruiken om een voetganger die je niet hoorde aankomen van je voorruit te vegen, maar voor het overige is een ritje in deze auto een rustgevende ervaring. Mensen die vakkundig proofreaden, de vragenlijst professioneel onder handen nemen, helpen bij de promotie - zoek een specifieke expertise en je vindt 'm onder bloggers. Bovendien is er een heel stelsel van controles en hercontroles, door meerdere mensen. DRM krijgt de kans om zich heen te grijpen als een gezwel, omdat het grote publiek zich nog niet bewust is van de impact van deze technologie. De bewegingsenergie wordt omgezet in electriciteit, waarmee het huis 's nachts wordt verlicht. De systeembeheerders van de gemeenten hebben geen inzicht in wat er gebeurt.
Het zwaartepunt van de toespraak moet op de Nederlandse rechtstaat liggen.
Nu is er beduidend meer vermogen beschikbaar en dat merk je aan de acceleratie. Maar voor mij persoonlijk is de keuze voor EKc geen goede geweest.
Het zwaartepunt van de toespraak moet op de Nederlandse rechtstaat liggen.
Het is belangrijk dat dat verandert - vandaar die 'Day Against DRM'. En nu zitten wij met de gebakken peren.
Dan liever vroeg, en afscheid nemen voor ik er te diep in zit.
De slotconclusie is dat ik onvoldoende vertrouwen heb in mijn toegevoegde waarde voor EKc en daardoor onvoldoende motivatie in mijzelf vind om mijn rol te blijven vervullen.
De software is closed source, wat wil zeggen dat alleen Nedap precies weet wat het doet.