Re: REN Oost-Vlaanderen

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: REN Oost-Vlaanderen
Date: Fri, 17 May 2002 17:10:51 +0200

Hallo,

On Fri, May 17, 2002 at 03:36:20PM +0200, Isabelle Claeys wrote:
> LeegBeste Rudy,

Euh, ik vermoed dat die leeg daar niet moet staan... maar in de vorige
mail die je stuurde stond dit ook al... :)

> weet je al iets meer over het prijskaartje aan de Linux opleidingen? Het moet
> nog niet exact zijn.
> weet je al iets meer over hoe je de cursus zou aanpakken? Aantal sessies,
> opsplitsing naar doelgroep? Ik hoef geen details maar de opzet in het
> algemeen zou wel handig zijn.
>
> Ik verwacht spoedig een antwoord, waaruit blijkt dat samenwerking mogelijk
> is.
> Prettig weekend.

Wel het moet juist passen ik heb zojuist een vergadering gehad met nog
twee andere mensen hierover.  Maar ikzelf heb de tijd niet om hiervoor
verantwoordelijk te zijn.  Een van de andere mensen zal de coordinerende
taak op zich nemen.

Zijn email is address@hidden, en hij zal u zo spoedig mogelijk
een email sturen.  In die email zal een antwoord staan op al uw vragen.

Met vriendelijke groeten,

Rudy
voorzitter ZeusWPI
--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.zeus.rug.ac.be
keyserverID=24DC49C6 -  http://www.webworm.org <-- UPDATED

Silence is argument carried out by other means.
                         - ErnestoCheGuevara (1928-1967)