Re: Het goede woord verkondigen op middelbare scholen.

From: Terje Hansen
Subject: Re: Het goede woord verkondigen op middelbare scholen.
Date: Thu, 23 May 2002 09:22:04 +0200 (CEST)

> We hebben de kans gekregen om lessen te geven aan ITcoördinatoren op
> middelbare scholen. (Terje, jij wou, in reactie op het contract met M$
> toch met een linuxcomputer de scholen afdwijlen om te bewijzen dat linux

Ja, ik herinner het mij nog. :)

> beter is dan windows? Wel, je hebt nu je kans. Jij "moet" dus zeker mee
> doen :-))

hmmm, heb ik nog keuze?

Oke, maar mag niet ten koste gaan van studies, ws of faculteitsraad. En
doe me er aan denken.
Maar ik hoop dat je beseft dat ik niet om aan te horen ben (ik heb al eens
een voordracht gegeven, oh boy...) en dat ik van iedereen in de zeus het
slechtste met linux kan werken.
Maar zo te zien heb ik nog tijd om bij te leren. Vooral nu ik windows niet
meer nodig heb. (linux instaleren is uitgesteld tot na de examens :( )

Maar in de strijd tegen windows is alles veroorloofd. :-)

Terje