Re: Verslag vergadering 1 lms

From: Terje Hansen
Subject: Re: Verslag vergadering 1 lms
Date: Mon, 27 May 2002 20:02:40 +0200 (CEST)

>    + StarOffice met enkele voorbeelden van wat je ook in word/excel kan
> doen.

Openoffice. Staroffice is te betalen, toch de laatste versie.
Staroffice opent een ganse desktop, openoffice.org naar het schijnt(zie
site) niet.

>    + Gimp, ook "grondig" zodat ze niet meer naar Photoshop hoeven te
> grijpen.

Zijn er geen betere? Gimp heeft de neiging ettelijke vensters open te
zetten. Ik vind dit vooral vervelend, maar goed misschien jullie niet.

>    + Een programma om websites te bouwen (ik denk aan bluefish en/of
> quanta plus).

pico? :)

> Tijd: de lessen zouden in Januari -- Februari -- begin maart gegeven
> moeten worden. Ik ben normaal gezien beschikbaar in die periode, Geert jij
> ook zeker? Maar de rest? Zeker de inleidingsles en een deel van de Desktop
> lessen zullen tijdens de examens vallen.

Sorry, maar examens gaan voor.

> Dode lijnen: de cursus zou tegen december af moeten zijn. Ik stel voor om
> eens samen te komen eind augustus. Tenzij meerdere stemmen opgaan om

Dan ben ik aan het blokken voor mijne 2de zit.

> direkt na de examens al een vergadering te beleggen? Pas op die

Ja

> vergadering zou de taakverdeling besproken worden. Onderschat het

Waarom tot eind augustus wachten voor een taakverdeling? Kost alleen maar
tijd.

Wine anybody?

Terje