Re: Verslag vergadering 1 lms

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: Verslag vergadering 1 lms
Date: Tue, 28 May 2002 09:41:02 +0200

On Tue, May 28, 2002 at 09:26:11AM +0200, Geert Vernaeve wrote:

> Voor mijn part geef ik gerust *alle* lessen (of de cursisten het leuk
> zullen vinden ... <evil sysadmin grin>)

> Erhhh er staat toch  3  *7*90 ?

Hmm idd, woeps, foutje :), ik dacht dat er nog een 3x bijmoest *g*  (Ja
ik ben een geldwolf!) :)
--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.zeus.rug.ac.be
keyserverID=24DC49C6 -  http://www.webworm.org

People demand freedom of speech to make up
for the freedom of thought which they avoid.
                   - Soren Aabye Kierkegaard (1813-1855)