Re: urls

From: Geert Vernaeve
Subject: Re: urls
Date: Thu, 20 Jun 2002 10:11:19 +0200 (CEST)

On Thu, 20 Jun 2002, Rudy Gevaert wrote:

> Geert kun je ons eens zeggen hoe we urls zullen gebruiken? \url{...}
> kunnen we gebruiken, maar ik vind het redelijk overzichtelijk om urls in
> een tekst te zetten (tenzij het niet anders kan), kunnen we achteraan in
> de cursus geen lijst van urls bijhouden mij ernaast een korte uitleg?

Gaan er zoveel url's in voorkomen? Qua standaardenpolitiek zou ik zeggen:
schrijf een stukske en als er iets nieuws van macro's in voorkomt die aan
het afsprakenpakket moeten toegevoegd worden zullen we dat dan wel
vaststellen zeker ... ik ben niet zo erg voor op voorhand regelkes
uitvinden die pas later in het veld uitgetest moeten worden.
Maw: schrijf maar en we zien wel wat het handigste is.
We kunnen ook een \url{} macro maken die ervoor zorgt dat in een lijst
achteraan een entry wordt toegevoegd ipv de url op die plek zelf in te
voegen.

--
NEC SPE                  address@hidden                NEC METU
0496/20.14.60              address@hidden                          09/264.49.02