Vergadering01 glms

From: gaspard
Subject: Vergadering01 glms
Date: Thu, 20 Jun 2002 23:08:54 +0200 (CEST)

Geachte glmssers

Het einde van het academiejaar nadert. We gingen eens samen komen
vooraleer de grote vacantie begint. Als ik mij goed herriner was ik de
laatste die examen had, namelijk de 27 (verbeter indien fout).

Als voorstel voor een vergadering: 27 juni in de namiddag. Een tweede
voorstel zou 28 juni zijn, voormiddag of namiddag. 27 juni geniet voor mij
de voorkeur. Indien het echt niet past voor één van jullie gelieve dat dan
door te mailen (en ook of het alternatieve voorstel past). Voor degenen
voorwie 27 juni wel goed is, gelieve dat ook door te mailen maar erbij te
zeggen of 28 juni eventueel ook past.

Breng op die vergadering al al het werk mee dat je al gedaan hebt (Rudy,
Geert), in mijn geval zal dat niet moeilijk zijn :)

Locatie: zeuskelder of weet iemand een ruimer lokaal?

Hint naar de leden van het bestuur: eind juni kan het behoorlijk warm
zijn... ;-)

Met vriendelijke groeten en veel succes voor de laatste examens,