Re: Vergadering01 glms

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: Vergadering01 glms
Date: Thu, 20 Jun 2002 23:24:05 +0200

On Thu, Jun 20, 2002 at 11:08:54PM +0200, address@hidden wrote:

> Geachte glmssers
>
> Het einde van het academiejaar nadert. We gingen eens samen komen
> vooraleer de grote vacantie begint. Als ik mij goed herriner was ik de
> laatste die examen had, namelijk de 27 (verbeter indien fout).
>
> Als voorstel voor een vergadering: 27 juni in de namiddag. Een tweede
> voorstel zou 28 juni zijn, voormiddag of namiddag. 27 juni geniet voor mij
> de voorkeur. Indien het echt niet past voor één van jullie gelieve dat dan
> door te mailen (en ook of het alternatieve voorstel past). Voor degenen
> [...]

Ik kan alleen de donderdag avond... een uur of half7?  De vrijdagochtend
vertrek ik naar werchter :).  En dan zal ik het nog niet zo lang kunnen
trekken.

Ik ben al begonnen met schrijven, kheb bijna al een gans hoofdstuk :)

Rudy
--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.zeus.rug.ac.be
keyserverID=24DC49C6 -  http://www.webworm.org

When ideas fail, words come in very handy.  - Goethe (1749-1832)