planning cursussen. (fwd)

From: gaspard
Subject: planning cursussen. (fwd)
Date: Tue, 25 Jun 2002 21:37:18 +0200 (CEST)

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 25 Jun 2002 17:40:57 +0200
From: Isabelle Claeys <address@hidden>
To: address@hidden
Subject: planning cursussen.

LeegHallo Gaspard,

Moest je je afvragen vanwaar die "leeg" komt: 't was een gifken. 'k heb da
maar niet mee geforwarded :)

zou het mogelijk zijn om aanstaande donderdag namiddag toch nog eens langs
te komen in het containerpark van vakgroep Onderwijskunde?

Da's dus voor de vergadering...

We zouden eens de planning van de Linux cursussen in tijd van het
schooljaar moeten bekijken? Ben je al wat op de hoogte van je agenda voor
volgend schooljaar? Zoveel te beter. Gelieve dan ook deze agenda mee te
brengen.

Iemand voorstellen? Liefst zo vroeg mogelijk in Januari maar als het niet
ging dan ook tijdens februari en maart. Ik denk dat ze nu al wat reclame
willen maken en graag de data zouden willen weten.

Geef je een seintje?

Stuur alles maar naar mij [ = Gaspard] door anders worden ze gek; ik zal
de boodschappen een beetje filteren. :) Weet er iemand wanneer de examens
gedaan zijn in februari? Op de website van de rug gekeken maar die sukkels
zijn nog met dit academiejaar bezig (toekomstvisie: jaja STERprojecten
bouwen maar concreet...)

Alvast dank, Hans en Isabelle.

Isabelle Claeys
Bestuurssecretaris REN Oost-Vlaanderen
Universiteit Gent FPPW
Vakgroep Onderwijskunde
Henri Dunantlaan 2
9000 Gent
http://www.renovl.be

Opgelet nieuwe nummers!
tel: 09/331.29.73
fax: 09/331.29.89

collaboration with ELSIN the 7th international conference on Learning
Styles. Check the conference website http://get.to/ELSIN2002