rpm

From: Terje Hansen
Subject: rpm
Date: Sat, 29 Jun 2002 12:39:01 +0200 (CEST)

Hallo Gaspard,

Ik heb hier zitten knoeien om vpn terug aan de gang krijgen. Het probleem
zat in de rpm-bestanden. Maar het is gelukt. Ik heb dus wel gemerkt dat ik
niets ken van rpm-managment. Ik kan met rpmdrake werken, maar als het
geavanceerder wordt, moet ik toch afhaken.

Ik stel voor dat zodra er een nieuwe versie van mandrake uitkomt (ergens
in november ofzo) dat we er een box-versie van kopen. Dat kost niet zoveel
als een windows, en je krigt er dan veel software bij. Praktisch alles wat
we nodig zullen hebben. En dan kunnen (rekening bijhouden) aantonen dat we
voor minder van de prijs van een windows versie, we alle software hebben.
En dat voor elke pc dat we hebben.

En nu ga ik uitloggen, want ik zit hier als root op mijn pcke te werken.
:(

Terje