Re: amai

From: gaspard
Subject: Re: amai
Date: Sun, 30 Jun 2002 17:01:24 +0200 (CEST)

On Sat, 29 Jun 2002, Terje Hansen wrote:

> Ik heb abiword eens geprobeerd en een .doc bestand geopend. Ik had een
> hoop foutmeldingen verwacht, maar tot mijn verbazing ging dat vlot. Enkel
> tabellen werden niet weergegeven. De fonts zijn wel niet denderend. Dat is
> toch ook belangrijk zenne. Dat we zeggen hoe we fonts kunnen bijkweken.
> Want als je standaardinstallatie pakt van bv mozilla, en je vergelijkt dat
> met windows. Alwel dat is een afknapper.

'k weet. De fonts onder linux zijn niet denderend. Maar normaal gezien als
je wat insteld (o.a. de grootte) is het wel doenbaar.

Het probleem zit hem, denk ik, in de aliassing (het vermijden van scherpe
randen). Wanneer je de documenten afprint zien die fonts er namelijk zeer
goed uit.

Van die rpm: da's command line. Da's voor Rudy en Bert :)

Wat betreft het textschrijven. Dat zal bij mij waarschijnlijk na september
zijn wegens thesis in tweede zit. En ik begin te merken dat er niet meer
veel tijd overschiet...

Goeie vacantie,

Gaspard