Re: verslag vergadering 27/06/2002

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: verslag vergadering 27/06/2002
Date: Tue, 2 Jul 2002 13:16:12 +0200

Jan staat nu ook in de alias (en bij deze stuur ik het verslag nog eens
door)

--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.zeus.rug.ac.be
keyserverID=24DC49C6 -  http://www.webworm.org

There are only two tragedies in life:
one is not getting what one wants, and the other is getting it.
                                 - Oscar Wilde (1854-1900)