REN Oost-Vlaanderen. (fwd)

From: gaspard
Subject: REN Oost-Vlaanderen. (fwd)
Date: Mon, 5 Aug 2002 13:51:26 +0200 (CEST)

Geert, ik had haar beloofd om die informatie voor de Gentse feesten te
geven. Jij zou eens kijken of dat ging voor de data omdat Hoogewijs soms
eens les durfde geven 's avonds. Kun je dit zo snel mogelijk te weten
komen? Het zou nogal lastig zijn moesten wij de dag van de cursus geen PC
klas hebben :)

En ja, Hoogewijs is ne sympathieke gast. 'k Ben erdoor!

Gaspard