Re: cvs in orde!

From: gaspard
Subject: Re: cvs in orde!
Date: Mon, 12 Aug 2002 12:39:23 +0200 (CEST)

On Mon, 12 Aug 2002, Geert Vernaeve wrote:

> damn. Mailke is doorgestuurd. Ik had vorige week gehoopt de prof gewoon
> tegen te komen maar ik heb geen teken van leven ontvangen ... hopelijk is
> hij niet op vakantie (of leest hij zijn email als hij toch op vakantie is)
> :-)

Ah, 'k zie't. De bureaucratie op zijn best :) Welkom in de twee vuren
club.

> Laat ze misschien nog een weekje sudderen ...

Aanbranden bedoel je zeker? ;-)

> want hoogewijs heeft nogal de gewoonte op maandag- of woensdag-avonden
> de pcklas te gebruiken, dus we weten dat beter vooraf denk ik :-)

Moesten ze nog eens zagen dan zeg ik hen gewoon hoe het zit. Indien ze de
data direct willen vastleggen mag ik dan zeker zijn dat we op alle dagen
kunnen behalve de maandag en de woensdag?

Gaspard