Re: PC-zaal ma/wo feb/maa 2003 (fwd)

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: PC-zaal ma/wo feb/maa 2003 (fwd)
Date: Tue, 13 Aug 2002 10:35:28 +0200

On Tue, Aug 13, 2002 at 10:28:33AM +0200, Geert Vernaeve wrote:

> Ik denk dat het de bedoeling is dat ze mee de les volgen ja. Anders zie ik
> niet goed in hoe zowel wij als hoogewijs op een deftige manier les kunnen
> geven :-)

Ah dan is het goed, ik dacht het al, maar het stond niet zo letterlijk
in zijn mail :)

> Mij lijkt het een kleine prijs voor het gemak van de pc-zaal, maar
> misschien denken jullie daar anders over natuurlijk :-) In die les zit de
> prof zelf plus een assistente die ook de lessen organiseert dus als we die
> kunnen bekeren tot linux zou dat ook niet slecht zijn nietwaar (lesgevers
> bekeerd = extra evangelisten voor de volgende generaties studenten
> lerarenopleiding) ...

Idd.  We moeten gewoon maken dat we de max. capaciteit niet
overschrijden van de pc zaal ;).  Want als de studenten die de leraren
opleiding volgen horen dat we over GNU/Linux zal gaan... kan het zijn
dat het vollenbak is ;)

Rudy
--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.webworm.org
keyserverID=24DC49C6 -  http://savannah.gnu.org/projects/glms

Assassins!
 - Arturo Toscanini (1867-1957) to his orchestra