Re: PC-zaal ma/wo feb/maa 2003 (fwd)

From: Geert Vernaeve
Subject: Re: PC-zaal ma/wo feb/maa 2003 (fwd)
Date: Wed, 14 Aug 2002 10:39:22 +0200 (CEST)

On Tue, 13 Aug 2002, Rudy Gevaert wrote:

> Bh zei toch dat de data die wij voorstelden (ma en do?) al bezet
> waren, wat van di en wo dan? of vr?

Wat wij voorstelden was maandag en woensdag. Op andere dagen zie ik in
principe geen probleem maar je weet maar nooit: als er dan wel iets
georganiseerd wordt, zou het goed kunnen dat we dan de zaal helemaal niet
kunnen gebruiken (ik denk niet dat de zeus direkt voorrang gaat krijgen op
galglaan personeel ... misschien tenzij het genoeg op voorhand wordt
aangevraagd). Dus het is een beetje strategisch kiezen geblazen ...
misschien afwachten wat die gasten van die vakgroep ginder ervan vinden?

--
NEC SPE                  address@hidden                NEC METU
0496/20.14.60              address@hidden                          09/264.49.02