Re: PC-zaal ma/wo feb/maa 2003 (fwd)

From: gaspard
Subject: Re: PC-zaal ma/wo feb/maa 2003 (fwd)
Date: Wed, 14 Aug 2002 10:46:25 +0200 (CEST)

On Wed, 14 Aug 2002, Geert Vernaeve wrote:

> Wat wij voorstelden was maandag en woensdag. Op andere dagen zie ik in
> principe geen probleem maar je weet maar nooit: als er dan wel iets
> georganiseerd wordt, zou het goed kunnen dat we dan de zaal helemaal niet
> kunnen gebruiken (ik denk niet dat de zeus direkt voorrang gaat krijgen op
> galglaan personeel ... misschien tenzij het genoeg op voorhand wordt
> aangevraagd). Dus het is een beetje strategisch kiezen geblazen ...
> misschien afwachten wat die gasten van die vakgroep ginder ervan vinden?

Ok, dus als we alleen willen zitten dan niet maandag en woensdag. Dinsdag
en donderdag is geen probleem (we zijn de eersten om te reserveren :). Als
we maandag en woensdag kiezen riskeren we extra studenten.

Ik vraag mij toch af wat die lerarenopleiding waard is. "Ah, er wordt een
les gegeven in de PC-klassen op het moment dat mijn studenten daar moeten
zijn? Geen probleem, ze moeten die les maar volgen." Hebben die studenten
nu natuurlijk geluk dat er daar een les van zeer hoogstaand niveau wordt
gegeven maar voor hetzelfde geld.

Trouwens al rekening mee gehouden dat die betaalmensen voor koekjes en
kofie gingen zorgen?