Linux besturingssysteem

From: Dirk Deceuninck
Subject: Linux besturingssysteem
Date: Wed, 18 Sep 2002 15:55:59 +0200

Beste,

Ik kreeg jullie e-mailadres door van Isabella Caeys van het REN- Oostvlaanderen.
Ik ben ICT coördinator op een basisschool en ik zou graag beginnen met een netwerk dat op Linux draait. Ik heb er al veel over gelezen maar voel mij technisch niet sterk genoeg om aan een dergelijke onderneming te beginnen.
Ook zijn er tal van vragen die ik op het eerste zicht niet kan oplossen. Zou het mogelijk zijn om mij in deze te helpen of om samen met studenten een project in onze school te starten?

Dank bij voorbaat

Dirk Deceuninck
ICT-coördiantor Basisschool Henri d'Haese
http://users.pandora.be/basdhaese

address@hidden