Re: Linux besturingssysteem (fwd)

From: Geert Vernaeve
Subject: Re: Linux besturingssysteem (fwd)
Date: Fri, 20 Sep 2002 17:23:05 +0200 (CEST)

Persoonlijk zou ik daar niks voor vragen behalve hoogstens dat ze mijne
naam ergens laten vallen als ze ergens een webpage zouden maken over hun
netwerk ("dit netwerk werd mee opgezet door ...") en dan nog, mond op mond
reklame is belangrijk he :-)

Laat maar weten wanneer ge 's avonds vrij zijt; volgende week heb ik niks
te doen op de woensdagavond na ...

--
NEC SPE                  address@hidden                NEC METU
0496/20.14.60              address@hidden                          09/264.49.02