Linux besturingssysteem

From: Geert Vernaeve
Subject: Linux besturingssysteem
Date: Wed, 25 Sep 2002 16:50:59 +0200 (CEST)

> Ik kreeg jullie e-mailadres door van Isabella Caeys van het REN-
> Oostvlaanderen. Ik ben ICT cordinator op een basisschool en ik zou graag
> beginnen met een netwerk dat op Linux draait. Ik heb er al veel over
> gelezen maar voel mij technisch niet sterk genoeg om aan een dergelijke
> onderneming te beginnen. Ook zijn er tal van vragen die ik op het eerste
> zicht niet kan oplossen. Zou het mogelijk zijn om mij in deze te helpen of
> om samen met studenten een project in onze school te starten?

Ik wil wel meedoen ... misschien is het best eens bijeen te komen zodat we
kunnen zien wat je precies nodig hebt? Ik geloof dat Gaspard ook in de
rand wil meedoen (maar niet te intensief wegens te veel andere bezigheden
die voorgaan) :-) Als we naar de school zelf zouden komen: het zou leuk
zijn als we op een of andere manier onze vervoerskosten kunnen terug
krijgen aangezien we dat met het openbaar vervoer zullen moeten proberen
(wegens geen auto tot onze beschikking) of als je ons zou kunnen ophalen
natuurlijk.

Groeten,

--
NEC SPE                  address@hidden                NEC METU