Re: we zijn er bijna!

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: we zijn er bijna!
Date: Mon, 30 Sep 2002 12:31:17 +0200

On Mon, Sep 30, 2002 at 12:24:55PM +0200, Terje Hansen wrote:

> Moet dat zijn: 'Waarom we linux gebruiken, in het bijzonder Mandrake'
> of 'Waarom we Mandrake gebruiken'?

Het laatste, en let er wel op over GNU/Linux te gebruiken als je het
besturingssysteem bedoelt.

Oja werkt uw cvs al?  Als ge dingen aanpast moet ge de CVS gebruiken

http://savannah.nongnu.org/projects/glms/ voor meer info erover...

Rudy
--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.webworm.org
http://savannah.gnu.org/projects/glms [glms admin]

There are only two ways to live your life.  One is as though
nothing is a miracle.  The other is as though everything is a
miracle.  - Albert Einstein (1879-1955)