RE: Linux besturingssysteem (fwd)

From: Geert Vernaeve
Subject: RE: Linux besturingssysteem (fwd)
Date: Thu, 3 Oct 2002 10:17:53 +0200 (CEST)

Wat mij betreft verkies ik niet onder de werkuren (dus na de vijven of in
een weekend) maar ik weet natuurlijk niet hoe het zit voor jullie. Anders
knijp ik er wel tussenuit, ze zijn redelijk open voor dat soort van dingen
hier.

--
NEC SPE                  address@hidden                NEC METU
0496/20.14.60              address@hidden                          09/264.49.02