Re: Een nieuwe herfst, een nieuw begin.

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: Een nieuwe herfst, een nieuw begin.
Date: Tue, 8 Oct 2002 14:09:51 +0200

On Tue, Oct 08, 2002 at 09:20:52AM +0200, address@hidden wrote:

> Anders de 17? Iemand tegen de 17?

De 16e is goed.  Ik heb juist gehoord van Luk dat die vergaderingen om
14.30 beginnen en duren tot 17-18h ofzo.

Rudy
--
Rudy Gevaert - address@hidden  - http://www.webworm.org
http://savannah.gnu.org/projects/glms [glms admin]

Learning is what most adults will do for a living in the 21st century.
                         - Perelman