Re: ??software voor beheer en onderhoud??

From: Geert Vernaeve
Subject: Re: ??software voor beheer en onderhoud??
Date: Tue, 3 Dec 2002 09:59:08 +0100 (CET)

On Mon, 2 Dec 2002, Rudy Gevaert wrote:

> Shell scripts ;) Trouwens hoe doen ze dat in het echt?  Ik
> veronderstel dat dit allemaal automatisch gaat.

Uiteindelijk is er toch iemand die al die 500 paswoorden en loginnamen
ergens gaat moeten intikken nietwaar?

> Dan copieer je gewoon een standaard home dir daarover toch... het zou
> mij toch verwonderen dat het zo ver zou komen.

Mij niet, in onze pc-klas gebeurt het regelmatig dat er iemand de
instellingen volledig om zeep helpt. De remedie is zoals je aangeeft
ergens een "cleane" kopie klaar staan hebben en die regelmatig er overheen
kopieren.

> Omdat ik lui ben :)

ik ook :-)

--