Re: GNU/Linux meer uitleg.

From: Isabelle Claeys
Subject: Re: GNU/Linux meer uitleg.
Date: Thu, 5 Dec 2002 13:36:55 +0100

Bedankt, Gaspard,

een meer duidelijke en snellere uitleg is volgens mij niet mogelijk.
Ondertussen hebben we al 2 X 7 en 1 X 6 mensen voor de linux cursussen. Niet
slecht, vind ik zelf. Ik neem midden januari zeker nog eens contact met u op
om alle catering- en praktische afspraken te regelen.

Groeten,

Isabelle Claeys
Bestuurssecretaris REN Oost-Vlaanderen
Universiteit Gent FPPW