Re: Kerstvacantie, wat doen?

From: gaspard
Subject: Re: Kerstvacantie, wat doen?
Date: Tue, 17 Dec 2002 10:46:05 +0100 (CET)

On Tue, 17 Dec 2002, Geert Vernaeve wrote:

> Eueurrh ... ik dacht daar van de week eens goed aan door te schrijven, ben
> ik toch wel ziekskes zeker (gisterenavond om 9PM core dump,

Waarschijnlijk ergens vergeten om Linux door GNU/Linux te vervangen met
als gevolg incompatibiliteitsproblemen. ('t Is om te lachen he, Rudy :))

rebooten, rescue diskette en proberen fixen? Desnoods herinstall? :)

> nu aan 't proberen of een glaaske suikerwater binnen wilt blijven ...
> *sigh*)

> Hoe ironisch :-)

Ja, 'k Had efkes in mijn glazen bol gekeken...

Enfin, toch veel beterschap, he Geert en zorg ervoor dat ge weer beter
zijn tegen dat de verplichte vacantiedagen beginnen :)

De rest: 't is niet omdat 't vacantie is en dat de stres wat vermindert,
dat ge ervan moet profiteren om ziek te vallen. Hou dat maar voor na
februari. :-)

Goeie kersvacantie,