Re: REN cursussen linux (fwd)

From: Geert Vernaeve
Subject: Re: REN cursussen linux (fwd)
Date: Sat, 25 Jan 2003 17:11:45 +0100 (CET)

On Fri, 24 Jan 2003 address@hidden wrote:

> [...]

Vrijdag 7 feb is geen probleem voor mij, het gaat dan de hele dag.

Als er niet aan een laserprinter geraakt kan worden: op de galgaan staan
er ook zo'n paar.

--
NEC SPE                  address@hidden                NEC METU
0496/20.14.60              address@hidden                          09/264.49.02