Re: cds?

From: gaspard
Subject: Re: cds?
Date: Mon, 27 Jan 2003 09:45:30 +0100 (CET)

Aan het water,

Wij gingen die CD's betalen. Ik stel voor om ook aan de mensen die alleen
de inleidingsles volgen de Mandrake CD's + cd met extra software te geven
(extra software beperkt zich voor het ogenblik tot xv, maxima (symbolische
algebra), octave en de latex help files, niet standaard bij Mandrake 9;
en ik zou er de cursus ook willen opzetten (CVS-tree), hoewel die nog
niet af zal zijn op het moment van branden...; moesten er mensen zijn met
nog ideeen voor op die extra cd... zeg maar.)

Ik wil die CD's wel schrijven. Kan de zeus aan goedkope CD's geraken of ga
ik naar de Fnac en koop ik daar zo een pak van 50?

mvg,

Gaspard