[Glms-hackers] Interesse voor GLMS ;-)

From: Filip Rooms
Subject: [Glms-hackers] Interesse voor GLMS ;-)
Date: Mon, 3 Feb 2003 22:22:32 +0100 (CET)

Hallo,

Maar effe om te laten weten dat er nog interesse is in ons project ;-) ik
heb een contact via een kennis van mij gekregen. Ik heb die dan ook eens
gemaild
enkele weken geleden, en ziehier de respons.

--
Kind regards,

Filip Rooms

Ghent University
Department for Telecommunication and Information Processing (TELIN)
Sint-Pietersnieuwstraat 41, B-9000, Gent, Belgium
Tel: +32 (0)9/264 34 15
Fax: +32 (0)9/264 42 95
address@hidden
http://telin.rug.ac.be/~frooms/

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
                -- Wernher von Braun