[Glms-hackers] glms glms.tex

From: gazza
Subject: [Glms-hackers] glms glms.tex
Date: Mon, 10 Feb 2003 03:51:10 -0500

CVSROOT:        /cvsroot/glms
Module name:    glms
Changes by:     gazza <address@hidden>  03/02/10 03:51:08

Modified files:
        .              : glms.tex

Log message:
        Paar aanpassingen aangebracht:
        - epic inculded
        - namen bijgevoegd en alfabetisch gerangschikt
        kan iedereen controleren of iedereen erbij is?
        Er hebben een paar mensen gezegd dat ze meededen maar voor zover ik
        weet hebben ze nooit gecommit, (tenzij David De Wolf: die heeft
        hardcopy's verbeterd) of ben ik dat vergeten. Neem mij dus niet kwalijk
        en mail de namen door van mensen die er niet op staan en die er wel
zouden
        moeten opstaan.
        Voor het servergedeelte kunnen er nog altijd namen bijgevoegd worden,
server.tex
        is trouwens uitgecomentarieerd. 't Zou wel kunnen dat ik het hoofdstuk
over
        shell scripting toevoeg aan desktop.tex...
        Indien iemand een beter ide heeft dan alfabetisch rangschikken: DOE
maar.
        - Ga een titelblad maken in de trand van een thesisvoorblad, want ik
vind
        eerlijk gezegd dat het nu nogal wat poverkes is. Heeft iemand een goed
        figuurke van Zeus? Anders zet ik er de unief Gent op. Denk ook dat we
naar
        buiten moeten komen als Zeus WPI Universiteit Gent. Universiteit Gent
dus
        niet overboord gooien.

CVSWeb URLs:
http://savannah.gnu.org/cgi-bin/viewcvs/glms/glms/glms.tex.diff?tr1=1.22&tr2=1.23&r1=text&r2=text