[Glms-hackers] NAMEN!!!

From: gaspard
Subject: [Glms-hackers] NAMEN!!!
Date: Mon, 10 Feb 2003 16:11:09 +0100 (CET)

Beste glmssers,

Wie heeft er allemaal meegeschreven?

Ik vind drie namen op savannah van mensen die niet opgenomen zijn in de
auteurslijst:

blake alias Bert Steppe
Jan Soons
Maarten Grachten

Gelieve dringend een mailtje te sturen naar mij met vermelding of die
namen erbij moeten of niet. Wees niet bescheiden: als je aan die cursus
gewerkt hebt, moet je naam erbij.

Andere mensen die `weten' dat iemand aan de cursus gewerkt heeft: mail het
mij!

De auteurslijst tot nu toe is:

David De Wolf,
Rudy Gevaert,
Terje Hansen,
Gaspard Lequeux,
Kris Luyten,
Filip Rooms,
Mieke Van de Vijver,
Stijn Vansummeren,
Geert Vernaeve

De lijst is in alfabetische volgorde. Leek mij de meest eerlijke
oplossing.

In de appendix is er een hoofdstuk: \chapter{Auteurs en bijdragen}
Ga ik laten vallen. Heb namelijk geen tijd om dat voor alle auteurs te
overlopen. Indien iemand goesting heeft mag hij dat doen voor morgen
(dinsdag 11 februari 2003 10 uur). Wat jullie eventueel ook mogen doen is
een mailtje sturen met wat jullie gedaan hebben. Dat verdeelt het werk een
beetje. Ik herhaal: \chapter{Auteurs en bijdragen} valt weg, tenzij iemand
anders daar de verantwoordelijkheid voor opneemt.

De inhoudsopgave wordt vanvoor geplaatst. Was ook zo naar voor gekomen in
de rug-zeus mailinglijst.

DE CURSUS WORDT MORGEN (DINSDAG 11 FEBRUARI 2003) AFGEPRINT. WIJZIGINGEN
DIE ER DAN NOG BIJKOMEN WORDEN ONHERROEPELIJK GEWEIGERD!

mvg,

Gaspard

PS: [ANaar het schijnt zijn er nu al voor elke cursusreeks 10 mensen
ingeschreven