Re: [Glms-hackers] glms inleiding.tex

From: Rudy Gevaert
Subject: Re: [Glms-hackers] glms inleiding.tex
Date: Tue, 11 Feb 2003 13:08:06 +0100

On Tue, Feb 11, 2003 at 03:53:13AM -0500, gazza wrote:
>       Huh, dat deel over filesystems gaat een beetje mijn petje te boven? Is
> dat normaal?

Ja.  Ik zou dat stuk overlaten (toch de technische aspecten), leg
gewoon uit dat de Linux kernel verschillende filesystems
ondersteunt, en bespreek er een paar zo (ext2, ext3, reiserfs, vfat,
ntfs, ...)

Rudy
--
Rudy Gevaert                address@hidden address@hidden
Web page                    http:/www.webworm.org

The cynics are right nine times out of ten.
                                 - Henry Louis Mencken (1880-1956)