address@hidden: Re: [Glms-hackers] Linuxcursus]

From: Rudy Gevaert
Subject: address@hidden: Re: [Glms-hackers] Linuxcursus]
Date: Mon, 19 Jan 2004 20:42:14 +0100

Kan iemand antwoorden naar Koen?
En vragen dat hij zich inschrijft op de mailinglist?

----- Forwarded message from Koen Wybo <address@hidden> -----

Date: Sat, 17 Jan 2004 21:09:03 +0000
From: Koen Wybo <address@hidden>
To: Rudy Gevaert <address@hidden>
Subject: Re: [Glms-hackers] Linuxcursus

Rudy Gevaert wrote:

>Ik zal kort antwoorden, wegens geen tijd voor lang antwoord omwille
>van examens.

Ai, das minder. Alvast veel blokgenot en wat minder examenstress.

>Wij (de ene meer dan de andere) vinden het vooral belangrijk om over
>GNU/Linux te spreken.  Ipv Linux.  Zie
>http://www.gnu.org/gnu/linux-and-gnu.html voor de reden waarom.
>
>Alle aanpassingen aan de teksten (of nieuwe teksten) moeten hiermee
>consistent zijn.
>
>Wat betreft de LaTeX: als je het ziet zitten om de huidige cursus te
>converteren zodat we LaTeX en pdfLaTeX kunnen erop loslaten, dan is
>dat meer dan welkom.

Je zal moeten kiezen tussen één van de twee :-(   Met LaTeX kan je
natuurlijk ook pdf maken hoor maar nadeel is natuurlijk dat je aan het
EPS-formaat gebonden bent. En dat is natuurlijk zwaar om te up- en
downloaden. Met een simpele conversie via imagemagick kan je echter veel
oplossen. (uploaden als png-formaat en lokaal dan veranderen naar
eps...) Bijkomend voordeel van 'gewone' LaTeX : meerdere
outputmogelijkheden : pdf en html.

>Gimp etc.: dat is zeker meer dan welkom.

Dat komt eraan...

--
                      ////
address@hidden  (@ @)

http://www.godsdienstig.be
http://www.c-lugt.be
http://users.pandora.be/wybo/hemel
Stuur mij a.u.b. geen Word.doc als bijlage op.
Lees het waarom op de site van Herman Bruyninckx:
http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc/efficiente-ict#achtergronden
en de alternatieven op http://losderover.be:7832/word/alternatieven.php

----- End forwarded message -----

--