Re: [Glms-hackers] GNU/Linux voor middelbare scholen

From: Filip Rooms
Subject: Re: [Glms-hackers] GNU/Linux voor middelbare scholen
Date: Mon, 26 Jan 2004 17:18:23 +0100 (CET)

On Mon, 26 Jan 2004, Terje Hansen wrote:

> Over welke windowscursus gaat het hier? Over welke site trouwens? Het
> zou me verbazen dat er op zeus zoiets staat.

Het gaat om de cursussen aangeboden door het Regionaal ExpertiseNetwerk
(REN). Die geven zowat vanalles, en hebben ons destijds gecontacteerd
(dacht ik toch. Gaspard? Rudy?). In het kader daarvan hebben wij die
cursus Gnu/linux geschreven en gegeven... Maar wij bepalen niet wat
die mensen aanbieden van cursussen.

Ciao,

Fluppe,

address@hidden