[Glms-hackers] latex2html

From: Gaspard
Subject: [Glms-hackers] latex2html
Date: Tue, 24 Feb 2004 23:48:22 +0100 (CET)

Gegroet,

Sommigen hadden gevraagd naar een manier om de cursus in html vorm te
krijgen. Heb er eens op gezogt. Het resultaat is gecommit, maar werkt niet
echt goed.

Ten eerste: latex2html kan blijkbaar geen pdf-figuren aan. Dat is ongeveer
opgelost als ze ingevoegd worden met die fameuze macro \pdffig (te vinden
in de preamble, bestand glms.tex).

Ten tweede: ik krijg van die random errors dat hij figuur
/tmp/1221...2343/hlsf33...234.ps (of iets in die trand) niet vindt en ook
niet kan omzetten naar png. Als je eens in die dir gaat kijken, bestaat
die niet. Heel de /tmp gedeleted en toen werkte het beter (lees: minder
foutmeldingen). Er bleven echter nog foutmeldingen over met betrekking tot
het mogrifien of zoiets. Die figuren vond ik wel (control+z, dan kuist
latex2html niet op) en bleken gewoon grijze vlakken te zijn. Op het net
ook niets bruikbaars gevonden.

Enfin, ik geef het op, als iemand wil verder zoeken, moet hij maar in de
cvs kijken. Ben altijd benieuwd naar het resultaat.

latex2html is verschrikkelijk om mee te werken.

Goeie Nacht,