Re: [Glms-hackers] latex2html

From: Gaspard
Subject: Re: [Glms-hackers] latex2html
Date: Tue, 2 Mar 2004 00:01:29 +0100 (CET)

Gegroet,

On Wed, 25 Feb 2004, Koen Wybo wrote:

> Kan anders mijn aanpassing eens doorsturen (alle pdf's en png's omgezet
> naar EPS ;-) )

Kun je geen tar.gz (of zip) ergens op een webruimte zetten? Er gaan er
hier anders een paar voeken ;-). Als je het toch via mail stuurt, liefst
dan alleen naar mijn adres (en andere mensen die er expliciet naar
vragen).

> en nog een rits foutmeldingen ;-( die echter weinig 'schade' aanbrengen.

Die indruk had ik ook van mijn foutmeldingen. Maar 'k voel mij er toch
niet gelukkig bij.

> Maar neen, zolang je gewone latex gebruikt en geen pdflatex, vormt het
> geen probleem.

Ik denk niet dat het aan pdflatex lag. Die problemen werden opgelost door
alles naar png om te zetten. De foutmeldingen zaten in tekst die
latex2html niet in html kan weergeven en daarom naar ps wegschrijft om
daaruit figuurtjes te genereren.

Nog iets. 22 en 25 maart geven we weer inleidingscursussen GNU/Linux in de
plateaustraat (burgieland) om 19 uur. 1e les installatie, 2e les
applicaties. Updates zijn zeer welkom tot een beetje voor die datum.
Alle schermschietingen zouden moeten geupdated worden.  Personen zelf zijn
ook welkom, natuurlijk. De eerste les gaat door in een computerklas, zodat
cursisten handen-aan-klavier ervaring kunnen opdoen.

> goede morgen

Tja, sorry voor het late antwoord, 't was nogal een drukke week.

mvg,