gnuheter-dev

[Gnuheter-dev] Pollcomments+comments=sant

From: Aron Boström
Subject: [Gnuheter-dev] Pollcomments+comments=sant
Date: Mon, 4 Nov 2002 22:29:13 +0100

Så har det nu påbörjats!

Jag tänkte bara meddela att jag har påbörjat att slå ihop pollcomments och
comments.
Jag har hittills fått pollcomments.php att framgångsrikt använda
comments-tabellen.
Mainfile.php och pollBooth.php mår även bra med de nya förädnringarna.

Vad jag har kvar:
-Få comments att använda den lätt modifierade comments-tabellen.
-jcexport.php, och en del andra sidor måste ses över. (search.php, top.php,
stats.php, ...)
-skippa pollcomments.php och få den nya comments.php att enkelt kunna avgöra
vilken sorts kommentar det är och görta rätt.
-Skapa migreringsscript.

Jag beräknar att jag är klar vid torsdag kväll. Kommer att lägga in en väldigt
massa i CVS då. :-)
--
.Aron