gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Bugg?

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Bugg?
Date: Mon, 4 Nov 2002 22:59:23 +0100

On Sun, 03 Nov 2002, Aron Boström wrote:

> Från kommentarern:
>
> Ok, jag förmodar att syftet med denna "nyhet" var att få anonmya att logga in
> (så man får vara med på nästa lista). Jag får inte ut mitt lösenord från
> mailen. Kan vara att vår brandvägg stoppar den, får kolla där först. Men är
> det verifierat att utskick av lösenord funkar på gnuheter?
>  /Cuno

Jag har hört det där för ett tag sen, men det var under en period då
vi hade lösenordsproblemen. Nu vet jag inte vad det beror på alls,
hela processen med att skapa ett nytt lösenord funkar på mig och mitt
testkonto.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/