gnuheter-dev

[Gnuheter-dev] nycomments

From: Aron Boström
Subject: [Gnuheter-dev] nycomments
Date: Sun, 10 Nov 2002 20:45:25 +0100

Om någon undrar varför det hel blivit försenat så hittade jag min gamla Amiga
i en garderobe...

Jag har inga konverteringsskript klara alls.
Storycomments och pollcomments funkar.
En massa sidor på andra ställen måste kollas igenom dock.

Jag har smått tappat intresset för tillfället, Amigan är roligare...
Jag kan bidra med comments.php, mainfile.php, pollBooth.php, article.php,
index.php och specifikationer på hur de nya tabellerna ser ut i databasen, om
någon vill fortsätta.

--
.Aron