gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] patch fr ån paf

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] patch fr ån paf
Date: Sun, 24 Nov 2002 19:21:08 +0100

On Sun, 24 Nov 2002, Ulf Harnhammar wrote:

> Jag är absolut ingen MIME-expert, men jag har fått för mig att det är
> headern "MIME-Version" som säger att bodyn som kommer använder MIME.

Det är ju främst "Content-Type" som säger nånting om innehållet, och
det jobbigaste är det ifall det är multipart, då måste du läsa ut alla
smådelar osv. Men det känns lite offtopic nu, vi kommer ju
(förhoppningsvis!) aldrig att generera något som består av flera
delar.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/