gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] gnuheter comments.php

From: Aron Boström
Subject: Re: [Gnuheter-dev] gnuheter comments.php
Date: Sun, 1 Dec 2002 01:07:07 +0100

On Sunday 01 December 2002 00:46, Patrik Wallstrom wrote:
> Nu funkar det ju faktiskt strålande!  Utom i search.php när man hittar
> en kommentar. :)
>
> Search är nog det enda som inte funkar just nu, och "senaste
> kommentarer" i user.php. Finns det fler ställen där man länkar
> kommentarer ifrån?

search.php och senaste kommentarer i user.php har jag identifierat och
försökte lösa imorse, utan resultat.
Någon som känner sig manad?

top.php tror jag behöver tillsyn, men är inte redigt säker.

pollcomments.php borde finnas kvar, men att det enda den gör är att peka om
med rätt variabler till comments.php, det kan hända att utomstående refererar
till enskilda kommentarer, och vi ska inte förstöra för dem.

Jag har upptäckt en sak till, jag får inte rätt på raderingen av kommentarer.
Det arbetar jag dock på nu.

--
.Aron