gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] [bug #4704] tom dagboksrubrik orsakar problem

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] [bug #4704] tom dagboksrubrik orsakar problem
Date: Sun, 17 Aug 2003 00:37:06 +0200

On Sun, 10 Aug 2003, address@hidden wrote:

> Original Submission: När en dagboksrubrik lämnas tom får det en
> massa problem. Bland annat ser titelraden ful ut. Värst är dock att
> länkar till dagboksinlägget blir "tomma" (inget att klicka på) från
> user.php när man kollar in vad användaren senast skrev som inte
> finns med i diary.php?op=recent

Mitt förslag på lösning är att subject är obligatorisk.

Nu är jag förresten tillbaks från Gotland, och hur kul/hemskt det än
låter så har jag börjat hacka på en Perl-version av Gnuheter. Det
kanske blir nåt, eller så lägger jag ner det, helt beroende på hur
mycket tid jag har över. Tanken är mest att få en riktigt snygg kodbas
från grunden som är kompatibel med befintlig databas. Byggd på
Class::DBI.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/