gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Ang. vis ningsl äge för kommentarer.

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Ang. vis ningsl äge för kommentarer.
Date: Sun, 17 Aug 2003 20:49:17 +0200

On Sun, 17 Aug 2003, address@hidden wrote:

> Hej.
>
> Jag har uppmärksammat att när jag har valt trådad som visningsläge så
> fungerar det när jag tittar på kommentarer som länkats från förstasidan.
>
> Däremot tycks det ej fungera när jag tittar på kommentarer länkade från t.
> ex söksidan, jag vet inte om detta är något som är "fel".

Det stämmer, tyvärr eller så. Anledningen är att comments.php inte är
gjord för att kunna länka direkt till en kommentar (i sitt sammanhang)
annat än i flat-mode. Jag tvivlar lite på att vi kommer att fixa det
inom den närmaste tiden, det är inte helt trivialt (tror jag).

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/