gnuheter-dev

Re: [Gnuheter-dev] Wiki

From: Patrik Wallstrom
Subject: Re: [Gnuheter-dev] Wiki
Date: Mon, 19 Jul 2004 12:34:37 +0200

On Wed, 14 Jul 2004, Aron Boström wrote:

(Icke-semester i två veckor, så nu ska jag ha lite tid.)

> Spontant kan jag inte komma på en enda funktion som saknas, och jag har
> minimalt "att göra"-kommentarer kvar i koden så jag tror det är moget för
> inkludering i Gnuheter snart.

Det ser mycket bra ut! Det jag kan tänka mig ha åsikter om är
utseendet, men det tänker jag inte ha nu, så då är jag tyst
istället. Ska commita den kosmetiska ändringen du skickade in också.

--
patrik_wallstrom->foodfight->address@hidden>+46-733173956
                `-> http://www.gnuheter.com/